Materialelære - glassets kvaliteter og egenskaber

Sted: Holmegaard Værk

Pris: 1.200 kr. pr. klasse (max 28 elever)

Varighed: 2,5 time

Et glasforløb til indskolingen.

På Holmegaard Værk er sanserne i fokus. Vi dykker sammen ned i glasset verden gennem aktiviteter, der udfordrer både intellekt, sanser og kreativitet, for at få en bedre forståelse af, hvad glas er for en størrelse. I vores kreative værksted skal vi lege og eksperimenterer med glasset på forskellig vis og bruge vores viden til at opleve museets udstilling med nye øjne.

Forløbet udbydes kun i museets åbningstider.

Har du elever med særlige behov eller udfordringer, og er du i tvivl, om de kan deltage i forløbet? Husk at fortælle os om det, når du booker. Vi ønsker at være museum for alle.

Booking:

Skriv til undervisning@museerne.dk.

Oplys, hvem I er, hvilket forløb I ønsker, samt hvilken dato og hvilket tidspunkt I ønsker.

Vi vil hurtigst muligt svare på din henvendelse.

Du modtager herefter en mail, hvor vi beder om nogle oplysninger